poniedziałek, 4 lipca 2016

Szlify umiejętności - 4.07.16

Szkoła Zwiadowców zalicza dzień do udanych. Nauka walki z kijami z Mistrzem Andrzejem nie pociągnęła za sobą strat w ludziach. Gra "Przemytnicy i Rabusie" zakończyła się kolejnym artefaktem zdobytym przez drużynę dziewczyn. Chłopcy wciąż mają swoją szansę u Maga... Kryptonim "Porwanie" zakończony sukcesem. Porwana została odnaleziona a także została jej udzielona pierwsza pomoc. W tej konkurencji lepsi jednak okazali się chłopcy. Przed ciszą nocną zaginęła nasza Mistrzyni. Korpus ogłosił alarm. Wyruszyliśmy na poszukiwanie. Mistrzyni została odnaleziona, a sprawcy porwania surowo przez nas ukarani...

O 7:30 w mig wstajemy I sie na rozgrzewke udajemy Po rozgrzwce jest sniadanie Ktore podaly nam mile panie Po powrocie sprzatamy pokoj By na kontroli miec swiety spokoj Podczas gdy inni graja w RPG My nie bedziemy nudzic sie Z wielka checia w fiasko gramy Na swoja sesje radosnie czekamy Chociaz idzie nam opornie To przynajmniej nie potwornie Ciekawe historie nam wychodza Choc czasami wieje groza Na stolowke idzie korpus caly Juz jest na stole obiad doskonaly Potem na RPG nadszedl juz czas Choc ciezko idzie to nie zraza nas Mocno staramy sie nie zginac Choc czasem trudno sie wywinac To ostatnia sesja co ciut martwi Choc bohaterowie nie sa martwi Juz zaraz biegiem na kolacje Zeby miec sile na kolejne akcje Po posilku cwalem na plaze Nie tylko by podziwiac morze Strzelamy z luku bezpiecznego Nie ma ryzyka strzelajac z niego Wracamy potem juz do osrodka Bo nam jest zimno koniec kropka

Korpus Paszteciki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz