sobota, 16 lipca 2016

Tajne misje - 15.07.16

Korpus Zwiadowców składa kolejne sprawozdanie z minionego dnia na obozie. Dzieki temu, ze nasze nadzieje spełniły sie i pogoda sie poprawiła mogliśmy podczas rannego bloku znów rozwijać nasze umiejętności w łucznictwie. Tym razem celowaliśmy do ruchomej tarczy. Po obiedzie braliśmy nauki u mistrza Andrzeja z walki na kije mając przy tym świetna zabawę. Jednak najwiecej emocji wywarł na nas Arrowball. Rozegraliśmy go na plazy przy pięknym zachodzie słońca. Nasza zabawa przyciągała uwagę wielu przechodzących turystów. Jednak chyba najciekawszym i niespodziewanym punktem dnia była misja. Tuż przed zaśnięciem okazało sie, ze nasz korpus musi odbić naszych dwóch patrolowych, którzy wpadli w ręce Odszczepiencow. Misja ta choc niełatwa zakończyła sie powodzeniem.

Korona Clonmelu

Raport z dnia 15.07 Wszyscy zmęczeni wczorajszym dniem i nieprzychylną pogodą obudzili się nie do końca wyspani, a następnie zeszli na zbiórkę. Po krótkiej, ale wyczerpującej rozgrzewce udaliśmy się na śniadanie. Pierwszym punktem programu było dokończenie LARP'a "Wyspa". W trakcie gry toczyły się spory między trzema grupami: flotą angielską, dzikim plemieniem oraz piratami. Po około 2 godzinach udało się dojść do porozumienia i tym sposobem zakończyliśmy grę. Następnie udaliśmy się na krótki odpoczynek, a potem na obiad. Po przerwie poobiedniej omawialiśmy wcześniejszą grę. Wszystkim uczestnikom bardzo się ona podobała i łatwo im było wczuć się w rolę. Twórcy gry dostali od Mistrzów kilka rad, które na pewno przydadzą się w przyszłości. W trakcie rozmowy Mistrza Chochlika z twórcami, reszta zajęła się tworzeniem postaci do głównego LARP'a "Nocna Straż". Mistrz Jimis pomagał dopracować nasze pomysły, ale pozostawiał nam wolną rękę, po to, aby łatwiej było nam wczuć się w postać. Następnie udaliśmy się na kolację, po której odbyła się 3 gra przygotowująca nas do głównego LARP'a. Składała się ona z kilku aktów, w których mięliśmy za zadanie m.in.: zjeść "serce bestii", poznać się lepiej i nawiązać nowe relacje, odprawić rytuał. Następnie niektórzy dokańczali wraz z Mistrzem Jimis'em karty postaci, a reszta, wyczerpana, poszła spać, aby wypocząć przed zadaniami, które czekają następnego dnia. Myślę, że ten dzień był bardzo udany, pogoda dopisywała i wszyscy dobrze się bawili.

Nocna Straż - Natalia P.

Szkoła Zwiadowców wraz ze słońcem powróciła do aktywnych zajęć ! Rano odbyły się zajęcia z łucznictwa z Mistrzem Andrzejem. Po południu podczas wielkiej walki na miecze obu drużynom udało się zdobyć kolejny artefakt! Jeszcze przed kolacją Mistrz Andrzej sprawdził nasz refleks oraz pokazał technikę walki kijem. Wieczorem - długo wyczekiwany arrowball na plaży! Nawet wiatr nam nie przeszkodził! Było świetnie!